måndag 27 juni 2011

Jobb

Jaha ni... nästa vecka ska jag vikariera för vår receptionsansvarige på gymmet. Tiderna är 13-17, vilket ju är helt ok. Men 2 kvällar har jag mina "sommarpass" så de dagarna kommer bli lite långa, men men... det är som det är. Ska bli lite roligt att jobba faktiskt. Ryggen? Jo, det kommer att kännas, men man gör liksom inte så mycket som den tar skada av heller... inget monotont eller så, så jag tror nog det ska gå bra. Kan ju lika gärna gå där och ha ont som här hemma, och få betalt för det :)

Nästa vecka är äldsta dottern i Taizé, i Frankrike, så det blir dottern A som får ta hand om valpar och annt här hemma medan jag jobbar, men det tyckte hon var helt ok i alla fall.

kram kram

1 kommentar:

  1. Härligt med lite jobb, pengarna kan ju alltid sparas till något eller stoppas i hål ;) Härlig vecka för äldsta dottern, vilken upplevelse att få åka dit. Kram

    SvaraRadera