tisdag 28 juni 2011

Sitter ute på altanen...

...med ett stort glas (5dl) cola light och bara njuuuter av värmen, solen, sommaren...HÄRLIGT!!!

Fyller samtidigt upp poolen, men då den ju rymmer ca 15000 liter så kommer det att ta några dagar, men är ju alltid en början!

I dag hittade min leverans hit och vi får väl se om några kunder kommer idag, eller om de väntar till nästa vecka..? Jag har i af öppet mellan 16-19.

Funderar på vilken mat det ska bli till middag här? Kanske blir det tacopizza... vi får se...

soliga kramar

2 kommentarer:

  1. Jag skall gå till en arbetskamrat som är sjukskriven och äta middag tillsammans med vår arbetskamrat som blev pensionär för ett par veckor sedan.
    Har varit och fått en kortison spruta i tummen i dag. Men med en citodon klarar man allt :-)
    Karpaltunnelklyvning till hösten och röntgen och sedan blir det kanske en senplastik i tummen längre fram.Få se vad röntgen säger så det finns att göra framöver.
    Blir sugen på cola men jag har ingen;-(. Skall hämta mina påsar på posten i dag. Jag kan intr använda mit google konto när jag skriver till dig. kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Men ajdå... så många dagar, oj. Ni har egen brunn då eller ? men vad härligt med pool, det hade jag med haft om jag hade bott i hus, det är en lyx som man bara måste ha. Kram

    SvaraRadera