lördag 18 juni 2011

Inget regn idag :)

Nej, idag fick vi inget regn så sötnosarna kunde vara ute hela dagen. Just nu ligger de här i hagen och sooover...sååå söta!

Har försökt få iväg några jobbansökningar idag. Söker ju ett deltidsjobb att kombinera med mitt jobb som rådgivare. Skulle vara skönt att ha en fast inkomst varje månad, som man liksom kan "räkna med". Som rådgivare vet jag ju aldrig hur många kunder som kommer in varje vecka och kan inte vara säker på att jag tjänar en viss peng. Så nu har jag skickat iväg lite ansökningar, även till ställen som inte söker folk, men som jag kan tänkta mig att jobba på. Det kan ju inte skada i alla fall?

kram kram

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du hittar något! Förstår att det är otryggt och osäkert. Kan du inte va vikarie´?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Förstår det att det är bra att få sig en fast inkomst, hoppas att du hittar något. Vad söker du för jobb då ? Kram

    SvaraRadera