måndag 27 juni 2011

Måndag kväll

och jag sitter framför tv´n med datorn i famnen...surfar runt och läser era bloggar, kollar in lite sidor jag är nyfiken på och kolla platsbanken... fick höra idag att det inte är mindre än HUNDRAFYRTIO sökanden (hittills, tiden går ut den 30/6) till receptionstjänsten på Friskis i N-e... hm... undrar hur JAG står mig i den konkurrensen? Det återstår att se...

I morgon ska bästaste M komma och hålla mig lite sällskap. Och så ska jag till gymmet och kolla in vad jag ska syssla med nästa vecka, då Monne är borta och jag jobbar istället för henne. Ska även ha butiken öppen, då mitt paket SKA hitta hit i morgon ! *grrr* posten är INTE mina favoriter just nu!
...undrar om de någonsin varit det förresten? Låter det vara osagt ;)

Har tagit in busarna så nu är det fullt röj här inne, i valphagen. Snart somnar de nog igen och det lugnar ner sig. De är duktiga på att ta det lugnt på nätterna i alla fall, tycker jag, så vi får sova.




bjuder på lite busbilder
kram kram

3 kommentarer:

  1. SÖK DU får det!!!!! HEJAHEJAHEJA!!!! Vänta inte med ansökningen!!!!

    Du fjäskar så bra!!!! Glöm inte skriva det i inlägget så jag inte missar! Viulket bra fotojobb du gjort för att inte kunna!!
    Hejaheja

    SvaraRadera
  2. så söta! jag vill ha en :O ha ha

    oj har du gått ner så mycket på så lite tid, inte illa va :D kul!
    haha nä man märker inte själv när man går ner, rätt konstigt :P

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att du står bra till till den tjänsten, vore ju underbart om du kunde få den. Skall hålla alla tummar och tår för dig :) Kram

    SvaraRadera