onsdag 22 juni 2011

*OMG*

Att ha 10 ligist... jag menar valpar tar verkligen på krafterna!!! Vilka MONSTER de blivit de sista dagarna !?! Monster och bajsmaskiner... *SUCK* Som tur är har de ju kunnat vara ute både igår och idag.

I morse blev jag väckt av ett sms. Var Margona som undrade om hon kunde komma förbi och kolla på valparna? Hennes äldre dotter är intresserad av att köpa en... men, då de kom var det den yngre dottern som var med och hon kärade helt ner sig i "Mårran".
"Jag ska ha den här valpen!" och Margona verkade inte så motvillig, men sa att de måste övertala Staffan först... Sedan sa hon att deras grannar kanske också var intresserade, så hon skulle höra med dem, och så skulle den äldre dottern komma i helgen... Blir det så så blir det 2-3 st som bor precis här i närheten ! :)

Dottern F och pojkvännen tältade ju i natt och ville tälta en natt till. Själv åkte jag in till N-e och där sammanstrålade jag med bästaste M. Vi gick lite i affärerna och jag "råkade" handla ett par svarta halvlånga tights, en kjol och 2 st b-hár... ja, så kan det gå... tur att lönen kommer i morgon (mannens alltså ;)

Levererade lite soppor och handlade. Väl hemma var dottern F och väntade på att jag skulle komma med provianten: grillad kyckling, potatissallad, sourcream&onionchips, pommes pinnes, 2 cola light och lösgodis... det ska de klara sig på tills i morgon :)

Dottern A fick för sig att hon ville sova över hos en tjej som heter Tess, och som bor i Svanberga, tillsammans med kompisen Lina. Så de åkte iväg och kommer tillbaka i morgon.

Jag har börjat Homestageá vårt sovrum. Blir vita fönsterfoder och ljus-ljus-grå färg på väggarna (syns knappt att den inte är vit) Allt för att få bort den fula 90-tals terracottafärgade tapeten. Nu har jag målat klart en vägg, och har bara 2 kvar (den fjärde är garderobsvägg) Blir väldigt annorlunda!

I morgon kommer mannen hem - och det ser jag fram emot!!!

kramar

1 kommentar:

  1. Härligt att hundarna kommer i närheten av er, det blir ändå som att familjen samlas :) *kul* Tältar nu, hoppas att de slipper regnet för här gör det inget annat än öser ner. Kram

    SvaraRadera