fredag 3 juni 2011

Min fredag ska se ut som följer:

*dammsuga och torka golvet
*fixa i ordning valphagen här uppe (de är nu 3 veckor och ska få komma hit upp på dagarna och upptäcka världen!!!)
*steka en hel platta ägg, som ska till brukshundklubben och bli pålägg till smörgåsar
* städa ur valplådan helt och hållet
* åka till brukshundklubben med maten som de ska ha på lördag + ägg och fikabröd som jag fixat
*åka till Nykvarn och hämta min käraste bästaste Kusin-syster
*äta tacos med familjen
*mysa med familjen

Det låter väl som en bra plan, eller?

kramiz

3 kommentarer:

  1. Du har att göra även Fredagen ser jag.. själv blir det nog så lite som möjligt, sonen skall till sin pappa och jag skall vila inför helgens arbete. Kram

    SvaraRadera
  2. Det låter som en utmärkt plan.
    Jag älskar dom tavlorna, vill du göra och sälja så hojta till. Köper gärna.

    Tack för din fina kommentar i min privata <3
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. en superbra plan för den här fredagen :)
    kramar

    SvaraRadera