måndag 13 juni 2011

Varit hos doktorn igen

Ja, idag hade jag ju äntligen en ny tid hos doktorn. Hon undersökte mig och sa att hon inte tror att det är ett diskbråck, men då jag nu gått så länge med det så skulle hon skicka en remiss för en magnetröntgen. Det tar ca 3-5 v tills man får en tid. Så länge ska jag fortsätta med citodon och får styrketräna (!) lite med väldigt låga vikter - men bättre än ingenting! *big smile*
Men, som vanligt då jag träffar en "bra" doktor så säger hon: "Men det blir någon annan som ger dig röntgensvaret för jag slutar här på fredag..." - the story of my life !!! Jag undrar om det är jag som skrämmer bort dem ???

Valpisarna har varit ute hela dagen men fick komma in då det började regna. De har det väldigt fint under äppelträdet, men spöregn står det inte emot...

Har nu bakat 2 st piccasso-tårt-bottnar till 2 avslutningstårtor på Brukshundklubben.

Postkodlotteriet ringde och sökte mannen, då våra lotter står i hans namn. De sa att han hade "ett stort försprång" i någon dragning framöver och hon skulle återkomma på fredag kväll..? Antar att de vill sälja fler lotter...

krameli

4 kommentarer:

  1. Åh du har kanske vunnit?????? HOPPAS!!!!!
    Skönt att det ändå är på gång vännen!!! Se det som en start!!

    SvaraRadera
  2. Eller så kanske... kanske *håller tummarna* på att det är en riktig stor vinst :) Kram

    SvaraRadera
  3. pinocchio tårtor som är såå gott :)

    kramelikram <3

    SvaraRadera