onsdag 8 juni 2011

Dålig update?

Vad då, har ni SAKNAT mig ??? Jaja, här är jag igen!
Dottern F är nu på sin avslutningsbal på skolan och man kan väl säga som så att det har varit lätt kaotiskt med klänningen... men, som tur är är ju kusinen här och då hon också är sykunnig så har vi sytt i skift, ett riktigt team-work... och hon blev SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VACKER !!! Eller vad tycker ni:


Tyvärr ser man ju inte pärldetaljer mm på dessa bilder, men då det blev lite bråttom så HANN jag inte ta närbilder, men det kanske jag kan göra senare...
Jag kan i af säga så här: Hon var den absolut VACKRASTE av dem jag såg utanför skolbyggnaden..!

krameli

1 kommentar:

  1. Men så fin klänningen blev, jag förstår att hon gick ut som balens drottning. Förstår att du har haft fullt upp. Jag har ingen student att fira iår, båda mina döttrar har avklarat det och sonen har några år kvar. Kram

    SvaraRadera