onsdag 15 juni 2011

Kursavslutning

I dag blev det tårta på brukshundklubben då vi hade avslutning. De har varit så duktiga och lärt sig så mycket och faktiskt tror jag de varit väldigt nöjda med mig med. *big smile*
På eftermiddagen var det återbesök på öron/näsa/hals med dottern F för att följa upp hennes polypoperation, och det såg bra ut, men de vill kalla henne om ett år igen, då det var en så pass stor polyp som togs bort. Känns ju bra att de är grundliga.
Kvällen har gått åt till att gosa med bäääbisarna och lägga ut fler annonser lite här och där på nätet (googlade på hundannonser och fick upp massor av sidor som jag nu annonserat på) Det gäller att ta vara på den här tiden som är nu, innan de blir köpta och försvinner härifrån - mina små hjärtan <3 <3 <3

kramelikram

3 kommentarer:

  1. Stor Kram från en syster i citodonets tecken:-) Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Klart att det var nöjda med dig, det är ju jag med även om jag inte går kursen ;) Kram

    SvaraRadera
  3. skönt med läkare och sånt som tar saker på allvar och kollar upp, inte många som bryr sig idag, tyvärr!

    SvaraRadera