fredag 3 juni 2011

Fredagen avklarad!

Jaha, nu har jag klarat av min lista för dagen och sitter här och ser lite på inspelade såpor, medan kusinen ligger på sin madrass och lägger patiens tillsammans med Tuffla, som inte riktigt förstår varför man inte får ligga på korten?
Dottern F och pojkvännen åkte på fest en stund, och nu ska jag nog börja klippa ut mönstret
till hennes balklänning.

I morgon är det Custom bike show i Socitetsparken i Norrtälje och då ska vi dit och titta på alla snygga hojar! (www.custombikeshow.se) en härlig mc-fest med besökare ifrån hela världen. Ska bli roligt!

kram till er alla

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en härlig lördag min vän.
    När du har tid så kan du väl titta in i min privata och säga vad du tycker.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att ha Fredagen avklarad för idag verkar du bara ha roliga ting för dig. Hoppas att det blev en bra dag. Kram

    SvaraRadera