torsdag 9 juni 2011

Sista dagen i grundskolan

Jaha, idag var sista dagen i grundskolan och jag valde att vara på dottern F´s avslutning, då hon ju slutar 9:an idag... Jag trodde att det skulle vara mer känslosamt för henne och att hon skulle gråta floder, men det var lugnt. Var väl någon lärare som betyder lite mer som det blev lite känslomässigt med men inte alls som då hon gick ut 6:an i alla fall.

Sedan åkte vi hem och vid 13-tiden kom bästaste M och hennes familj och åt smörgåstårta. Var trevligt.

Dotterns betyg då.. ja, vad ska man säga... 7 st MVG, 1 enda G och resten VG!!! SÅ himla duktig !!! Man kan ju inte bli annat än stolt <3 <3 <3


Nu har de sommarlov och i juli får hon veta om hon kommit in på St Eriks Musikal linje (HOPPAS!!!)

Nu blir det att softa lite framför tv´n

kramiz

2 kommentarer:

  1. Hej fina!!
    Jag har för mig jag skrev här igår men det verkar inte så...
    Hur är det med dig... skriv gärna mer i ett mail. Tänker på dig ska du veta.
    Duktiga tjejen!!! Lik mamma =)

    SvaraRadera
  2. Vilken lycka.. stolt mamma kan jag tro, det är ju en bra prestation av henne. Tacos ikväll ? Kram

    SvaraRadera