söndag 19 juni 2011

lugn söndag

I morse klev jag upp och då det var uppehåll tog jag ut bäbisarna i hagen. Tur var det för nu öser regnet ner och de får vara inne resten av dagen. Förhoppningsvis blev de av med lite energi under de där timmarna då de var ute i alla fall :)

I dag fyller Kajsas första kull, däribland då vår Tuffla, 2 år - GRATTIS till dem!!!

Många undrar vad jag söker för jobb, och jag söker reception/kontor/kassa/växeltelefonist-tjänster. Jag vill ha ett jobb där jag möter människor, och ett jobb som jag inte behöver "ta med mig hem". Det kan vara ett ganska enkelt jobb, bara jag får en fast inkomst. Vården är tyvärr inget för mig, det har jag insett för länge sedan. Och helst ska det ju då vara deltid, och det är där det svåra kommer in... de växer inte på träd direkt...Men: jag ger inte upp utan fortsätter söka, så får vi se !

Nu ska maken och jag åka till Älmsta och handla samt titta på tomter som är till salu... i spöregnet... see you later all friends!

tjing tjing

1 kommentar: