fredag 24 juni 2011

Glad midsommar !!!

Jaha, så är den här... midsommarafton... Själv firar jag inte särskilt mycket idag. Jag är ju alldeles ensam här hemma... eller, nej, det är jag ju inte- jag har ju 12 hundar att se till :)

Familjen åkte till mannens mormor i Herräng för att fira med släkten, så de får sin beskärda del i alla fall.

Själv har jag fortsatt måla i sovrummet och förundras över att jag inte gjort det tidigare? Blir ett helt annat rum, en helt annan känsla...

Ha nu så trevligt och ät och drick en massa gott!

Midsommarkramar!!!

3 kommentarer:

  1. Detsamma till dig, hoppas att du får en fin midsommar även om du är själv!
    Här har jag sovit, har jobbat men nu är jag ledig i helgen, går på måndag natt nästa gång. Kram

    SvaraRadera
  2. Förlåt vännen... Jag är slut som människa! Hänt massa hemskheter...

    Skriver mer sen
    Kram

    SvaraRadera
  3. jo jag har gett upp, jag orkar inte med fler idioter till killar... :(

    Lät ju som en mindre rolig midsommaraftons syssla och göra, men så är det ju med små valpar hemma och så fick du det gjort iaf, slipper du det sen

    SvaraRadera