tisdag 30 augusti 2011

en skön dag

Ja, idag har det varit en skön dag. Började med att ta valparna på morgonprommisen, sedan var jag in till N-e och levererade lite shakes, och köpte foder till klänningarna som jag ska sy. Sedan bar det av hem och jag började klippa till tyget...och som vanligt då jag sätter fart och syr så är det det som tagit upp min tid idag... svårt att sluta då man har roligt!

Nu ikväll tog jag först de stora hundarna på en lång promenad och sedan en liten runda med valparna tills de fick komma in, för bara en liten stund sedan. Vi får se vad ryggen säger om alla dessa promenader, men det var i alla fall SKÖNT att röra på sig - så det så!

Nu har jag fastnat vid datorn och tv´n...och så får det nog vara ikväll !

kramiz

2 kommentarer:

  1. JIPPIE NU KAN JAG SKRIVA!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Förr.. när döttrarna var små sydde jag en hel del kläder till dem, men det blev mest i mjukistyger, men jag vet att när jag väl satte igång så var det så kul så det inte gick att sluta. Idag tar jag knappt fram symaskinen ens om några byxor skall läggas upp ;)

    Ha en fin Onsdag.. Kram

    SvaraRadera