onsdag 31 augusti 2011

Har jobbat

Ja, idag hade jag mitt sista pass på "sommarschemat" på F&S, mellan kl 16.45-21.15, men det bästa med idag var att jag ju fixat in bästaste M också, och hon var min "trainee" idag :) Så nu har jag sett till att bli ordentligt uppassad och hon har fått göra allt "skitgörat", är det inte så det ska vara med en trainee? *hahaha*

På söndag gör viom det hela, och sedan ska hon vara "fullärd"... eller? Ja, det återstår väl att se...men kul ska det bli för nu kommer vi ha passen efter varandra på söndagar och kan liksom "trixa" med tiderna bäst vi vill - mellan 16.45-21 är gymmet VÅRT !!!

Dottern A är fortfarande sjuk, och får stanna hemma hela veckan och kurera sig.

I morgon måste jag fixa dels mat till brukshundklubben (på lördag) och så måste jag ordna lite till middagen på lördag, då vi bjudit hit våra vänner Johnny och Sabina - ska bli supermysigt!

...och på fredag är det ju FORMEX-mässa med bästaste tvillingarna Stin och Malin ifrån Jämtland, som gäller !!! Here we go again! Ser sååå mycket fram emot det!

kramiz

1 kommentar:

  1. Härligt, då kan ni göra som ni vill, ja nästan ;) Låter intressant det receptet, måste sparas och testas till jul kanske ? Kram

    SvaraRadera