fredag 5 augusti 2011

Jaha, så var man tillbaka i gamla banor...

... i dag var jag och handlade liiite... eller typ den största vagnen (skeppet?) på Coop var ÖVERFULL, för jag handlade åt brukshundklubben. Lika bra att passa på då mannen är ledig och kan hjälpa till att bära ;)

Sedan åkte vi hem och jag bakade 5 st kladdkakor, samt fixade maten till morgondagens utställning, samt söndagens agilitytävlingar. Jag ska jobba båda dagarna. Som tur är har snälla Anna Lovat att ställa upp, fastän hon inte ens är med i klubben, på söndagmorgon, så jag slipper ha TVÅ tidiga morgnar så här på semestern...

Mannen bytte bromsarna på Pärlan idag. De var jättefina, men det var något konstigt som gjorde att det var obalans i frambronsen... sneda bromsskivor, tror vi (?)... men nu är de bytta så då vet man ju det i af. Jag ska beställa en tid på bilprovningen så vi får den besiktad också.

Bästaste M med hela familjen kom förbi och tittade på "Beppe" som de är lite intresserade av... we´ll see...

Nu ikväll har jag fixat infrö morgondagen och valparna har mestadels sprungit lösa ute. De håller sig hyffsat på tomten (vi har ju inte något staket upp mot skogen). Lilla Trude ska nu heta Teddie, det var ju gulligt! <3

Nej...ursäkta trist update, men jag är trött och ska gå coh lägga mig - ska ju vara på klubben typ 6.30 i morgon... *GÄSP*

kramiz

1 kommentar:

  1. Ja nån dag kommer vardagen åter.. Men du får en hel del gjort läser jag, kommer med en jätteuppdatering senare nån gång eller så stannar jag kvar här för evigt ;) Kram

    SvaraRadera