lördag 20 augusti 2011

Mår skit!

Ja, det började igår - och fortsatte idag :( Mår helskumt...ont i huvudet (jag som "aldrig" har huvudvärk), ont i sidan, hugg i magen, yrsel, obalans... vad är detta???

Måste nog ringa VC på måndag och höra om jag kan komma in och ta lite prover? Jag har ju haft 4 fästingar på 2v och även om jag inte fått några "borrelia-märken" så sprider de ju en massa andra sjukdomar också, och vi bor ju i TBE-område... ja, så får det nog bli, så får vi se om de hittar något..?

Går och lägger mig!
kram

5 kommentarer:

  1. Sov så gott så kanske du "sover" bort det som min mormor sa när jag var sjuk när jag var liten.
    jag lyckades inte fullt ut med dagens matintag men nästan, I morgon är en ny dag.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du kan sova hela natten och det är nog bra att du kollar upp det med fästinbetten. Krya på dig vännen. Kram

    SvaraRadera
  3. Usch :( Kolla upp det, de kan sluta illa!!!
    När vi förlorade bebis så visade proverna att jag hade haft borrelia och hade nu antikroppar mot det. Men inte ett märke, och någon fästing märkte jag inte i heller.
    Du måste vara rädd om dig!!!!

    Så onödigt gjort av henne och dom får inte lov att gissa via hjärtljud osv... Hoppas att du knäppte henne på fingrarna :)
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Hoppas det inte är något annat än förkylning, men kolla så det inte är gallan eller blindtarmen.

    SvaraRadera
  5. Har du inte kollat än??? SKÄRPNING!

    SvaraRadera