tisdag 9 augusti 2011

Ordningen återställd!

Ja, idag var jag ju liksom "tvungen" att åka och handla lite på Coop  - så jag fick lämna tillbaka scannern i hållaren... tror faktiskt inte att någon såg mig *puh*
Innan vi åkte in till stan kom en dam som heter Ulla hit och tittad på vår lilla Cola. Hon är väldigt intresserad, men måste fundera lite på det, då det kom lite plötsligt. Hennes barn och barnbarn tycker däremot att hon behöver en hund. Hon har tidigare haft schäfrar, och det var på den ltie mer militanta hund-tiden, så hon visste ju att en bordercollie måste jobba för att må bra, och hon verkade så himla braaa! Så nu håller vi tummarna!!! Hon skulle höra av sig inom en vecka och ville även att jag ska höra av mig om det dyker upp någon mer intressent.

I dag grillade vi. Hade köpt benfri fläskkotlett och gjorde grillspett av dem, färskpotatisbitar i ugnen, alpnaerings-sås med grönsaksbuljong, vitlök och creme fraiche, grillade majskolvar och en god sallad till. Mumsigt värre!

Just nu ser jag "Hell´s Kitchen" som jag älskar att se på. :)

kram kram

3 kommentarer:

  1. Så toppen att du har gjort rätt för dig nu, då kan du pusta ut. :) Härligt med klänning tycker jag, imorrn är det tillfälle för mig att sätta på sig den svarta, heta, spetsiga klänningen ;)

    Hoppas att hon hör av sig ang hunden, men du hur många har ni kvar nu ?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt i det du skrev hos mig. Jag orkar inte mer. Dom ser inte mig och min känslighet.

    Hoppas att det går vägen med hunden och att ni får den utgången som ni vill.
    Kram <3

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för att Ulla tar cola! :)

    Ja det var en riktigt trevlig kväll :)

    ohc btw lyckades du får dig med scannern hem?! Hur gick det till haha

    SvaraRadera