torsdag 11 augusti 2011

Va falls?

Ja, jag gjorde en liten paus igår, som ni säkert märkte, men idag är jag här igen! :)

I dag har jag bakat chokladrutor och hallongrottor samt stekt pannkakor som ska säljas på brukshundklubben i helgen. Vi har även varit och inhandlat ingredienser till maten jag ska laga.

Pricken har ju liksom blivit "en av oss" nu, det bara är så... men, nu ikväll ringde det en spekulant på honom? Snacka om mixade känslor !!! Men förnuftet säger ju att jag inte ska ha 3 hundar, och vem vet, om inte Ulla väljer att ta Cola så sitter jag här med en hund till i af.
Mannen har nu ledsnat på att Pricken hoppar ut i tid och otid så...

Hagen under äppelträdet är nu nedmonterad..

 ...och har nu blivit utbytt till denna fina hage :)
Så nu kan bäbisarna röjja runt med gräs under tassarna igen och det verkar inte som att det här nätet är lika "klätter-vänligt" som kompostgallren.Och OM han kommer på de tkan vi spika på 2-3 plankor till runt om ...

Nu ska mannen och jag se på Harry Potter Del 1 - så att vi också kan gå iväg på bio och se Del 2 någon gång... Haha... är ju inte säkert att vi kommer iväg i alla fall, men nu har vi förutsättningarna för det i alla fall.

SÅ: Filmkväll står för dörren!
Tjing tjing!

3 kommentarer:

  1. Hoppas att ni hade en trevlig filmkväll, potters filmer är bra, har inte sett 2:an än heller, så den har jag kvar att se sen är det ju slut på dem. Hoppas att du får en fin Fredag. Kram

    SvaraRadera
  2. Vi åkte in och allt är bra med både mig och bebis. Är tillsagd att jag ska vila i några dagar så att det inte händer igen.

    Hoppas att ni får en trevlig kväll.
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Nu har de fina tupperware sakerna kommit, Tack så jättemycket. Liselotte

    SvaraRadera