måndag 22 augusti 2011

Ja, vad säger man...

Här har jag klagat på tjejornas "Onepieces" men så kom jag på att då jag ju fryyyser om kvällarna så kanske det skulle vara ett skönt plagg att ha här hemma(ja, jag tänker INTE visa mig ute i den - lovar!) och så tänkte jag: "Om jag nu ska ha ett så fult plagg, så måste det vara något speciellt med den..." och så hittar jag då denna leopardmönstrade skapelse, skitful - jag vet - men bara sååå rolig jue!

I dag började dottern F 1:an på gymnasiet, och en kul sak hände... hon har en bloggare som hon följer, och som även följer henne... och nu går de i SAMMA KLASS !!! :) Det jobbiga är att hon kommer få SÅÅÅ långa dagar... åker med 05.45-bussen och är åter hemma 18.45... är det humant? Hon  säger själv att det "är värt varenda minut" och några nätter i veckan kommer hon nog sova hos pojkvännen i Upplands Väsby...vi får hoppas att hon pallar med det.

Själv har jag fått till en provtagning, så i morgon bär det av att lämna lite blod på labbet och så får vi se om de hittar något..?

Kram kram

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att dom ser mysiga ut men alla har ju sånna nu....

    SvaraRadera
  2. Härligt, vill ju själv ha en sådan och skall nog minsann se till att jag har en till hösten och vintern som kommer. Kram

    SvaraRadera