torsdag 18 augusti 2011

*SKOLDAX!*

Ja, idag började dottern A i 8:an ! Hon kom upp i tid och verkade väldigt nöjd med att inte vara "minst" på skolan längre :) De två första veckorna blir det inget vanligt schema för dem, utan de har lite "lära känna-dagar" där hela musiklaget (åk 7-9) ska vara tillsammans.

Dottern F njuter av de sista lediga dagarna fram till måndag, då hon börjar på St Eriks...spännande!

Själv har jag röjjt idag. Tänk så MYCKET det finns att röjja ur?!? VEM har tagit hem allt ? Kom en bit i alla fall och kommer säkert att fortsätta i morgon.

Och: Skolan hann inte ens börja så ligger denna i brevlådan:

Helt galet, men det gäller ju att vara FÖRST !!!
Då jag var liten var det just Jultidningsförlaget som jag sålde, och favoriten var "mors julbrev" :) Nu är mina ungar stora och har ingen lust att sälja jultidningar, men svärmor och jag gjorde så att vi beställde det vi skulle ha, och så fick ungarna lite premier i alla fall , förra året. Vi får se hur vi gör i år..?


Lekte lite med photoscape idag, och det blev en Prick-lizia... :)

kramiz

1 kommentar: