söndag 21 augusti 2011

Nä...jag mår inte bättre?

Vad är det för FEL på mig??? Fattar nada..? Ena stunden hugger det i vänster sida, sedan släpper det lite, men känns som molande träningsvärk, ni vet, om man gör något så känner man att det kommer att hugga till igen...sedan är det huvudvärken som inte vill låte mig vara ifred, och ena stunden svettas jag och i nästa fryser jag??? Nä, jag fattar ingenting?!!

På väg in till N-e idag så kom jag på: "Fasen, jag ska ju JOBBA I GYMMET ikväll?!!" och visst stämde det! Orkade inte lägga någon energi på att ringa runt och försöka hitta någon att byta pass med, och då det ju inte är särskilt fysiskt jobbigt att sitta här så åkte jag hit. Så nu sitter jag här och fryyyyser, med en kopp te framför mig, läser lite bloggar och lyssnar på tyngderna som går upp och ner i maskinerna...jag gillar den här miljön! Vi har 2 vakanser till hösten så jag frågade bästaste M om inte hon vill jobba här också, passet innan mig på söndagar. Då kan vi byta och trixa bäst vi vill med de tiderna, vilket skulle vara väldigt skönt, och så får ju hon träna gratis + får alla andra förmåner som vi har i F&S. :) Så nu ska jag be receptionsansvarige att ringa upp henne i morgon, så kanske det ordnar sig ! PERFEKT!

Tidigare idag kom M med familj och hämtade lilla Beppe... de säger att han ska heta Blixten, något som jag inte alls håller med om. Det är så svårt och långt att säga... tex så ska de då få ihop ett "Blixtenhit" och få det till ett kort och enkelt ord att säga... nä... inge bra alls! ;)

Som tur är är det ju hennes 18-åriga dotter som ska ha honom och hon verkade mer inne på "mister" eller "nemo" eller något annat... jaja, vi får se... hur som helst har vi nu bara TVÅ bäbisar kvar i hagen !!! Vad TOMT det blev helt plötsligt!?!

Prickens husse, Hasse, ringde igår igen, "bara för att tala om att allt går jättebra, han är en supermysig hund och du behöver iiinteee oroa dig!!!" GULLIGT ! <3  (tror han märkte hur "speciell" Pricken faktiskt var för mig)

I morgon har jag lite att beta av på min "to do"-list innan jag öppnar butiken i morgon em...

ha en skön söndagskväll!!!

frusna kramar

4 kommentarer:

  1. jag mår likadant, det är så konstigt de där :/
    hoppas du blir bättre :)

    SvaraRadera
  2. Hmm, hoppas att du snart skall må bättre, fast jag måste säga att jag har yrsel med, men det tror jag mer på att jag har "röda veckan" och att jag behöver extra järn i mig just nu. Du får gå till läkaren och kolla upp detta. Kram

    SvaraRadera
  3. Du måste ju bli bättre snart vännen... Lugna ner dig lite kanske?

    SvaraRadera
  4. Kom du inte i väg till vårdcentralen i dag?
    Tar du det i morgon i stället? Det lunkar på här hemma och på jobbet som vanligt. håller på att skriva en lista på alla "symtom" jag har.
    Kanske blir jag något klokare.
    Krya på dig
    Kramis från Mamma Mia

    SvaraRadera