lördag 27 augusti 2011

Sommar!!!

I går hann jag inte uppdatera så mycket, då det var fullt sjå med inhandling och mat/bak inför dagens MT på brukshundklubben. Jag klev upp 06.30(!!!) í morse och åkte till klubben med maten, och fixade lite så det ska gå lätt för dem över lunchen idag (herre gud - jag är en riktig CURLARE jag!!!) Sedan åkte jag hem igen för ca 10.15 skulle familjen ta "pärlan" och åka till Örebro. Kusin Anna fyller 13 år idag!
Själv blev jag hemma med alla hundarna, och helt ärligt: jag är hellre hemma en sådan här dag än sitter i bilen i flera timmar.

För: VILKEN DAG !!! VILKET HÄRLIGT VÄDER!!!

Nu ska jag lägga mig i solstolen och bara njuuuta en stund (är LITE trött efter att ha klivit upp så där tidigt *GÄSP*)

Tjo o tjim - vi hörs senare!

2 kommentarer:

  1. Här regnar det och det blir en innedag. Ställde klockan på åtta för att ta mig ut på en prommis. I stället satte jag mig i köket med en kaffe och skådade åskovädret. Ja ja efter regn kommer solsken. I går var en solskensdag. Njut av solen och värmen.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Du sliter på.. Vädret började bra här, varmt och klibbigt men sedan blev det regn och lite svalare. Hoppas att ni får en bra dag i Örebro :) Kram

    SvaraRadera