onsdag 24 augusti 2011

telefonen - del ... ehhh... 520???

Ja, idag ringde min "Telefon- Micke", som var den vettigaste av alla som varit här och fixat med vår telefon. Han undrade om det skulle vara någon hemma här i morgon, för han tänkte komma hit och gräva lite... "Det är ju för fasen ETT ÅR sedan ni anmälde det första gången nu och jag SKÄMS över att det ska ta sådan tid för dem!?!"
Så han kommer hit och gräver FÖR HAND i morgon, så får vi se om han lyckas fixa det. (för oss är det ju ok som det är nu, då vi ju har en luftledning)

I kväll hade vi köksmöte på brukshundklubben och efter det åkte jag till M för att fira hennes man. D fyllde nämligen 35 år idag! Han fick ett par TURKOSA kallingar och ett presentkort på Systembolaget, som han blev nöjd med.

Då jag kom dit blev Beppe så glad att han nästan slog knut på sig - gulleplutten! Och då jag skulle åka hem följde han med mig ut i hallen till dörren... något som M tyckte var jobbigt, men inte så konstigt, han har ju bar abott hos dem i 3 dagar - och hos mig i 13 veckor :)

krameli

5 kommentarer:

  1. Helt otroligt ett helt år.. *hmm* Hoppas att grävandet går bra idag. Du får se till att vara en bra arbetsledare. Kram

    SvaraRadera
  2. Du får bjuda på en god kopp kaffe!

    SvaraRadera
  3. Skönt någon tar tag i det i alla fall... :)

    SvaraRadera
  4. haha precis, en sak mindre och fundera på :)

    SvaraRadera
  5. Det var lång tid för dem att fixa det...

    Ha det bäst !
    Kram

    SvaraRadera