fredag 12 augusti 2011

Kökstjänst

Ja, imorse klev jag upp och ställde mig i köket, och där har jag stått idag... är ju utställningar i helgen så jag har: gjort kycklingpasta till 16 personer, potatismoussaka till 15 personer, stekt 48 pannbiffar, lagt ihop 28 st toast (så det bara är att stoppa in dem i toastjärnet), och sedan blev det en paus för middag, är ju vår taco-dag idag! *mums*

Sedan bar det av till staden för att handla det som behövs till klubben, och till slut kom vi hem... behöver jag säga att det märks i ryggen???

Jag har även tagit ett beslut och avsagt mig att vara värd på boxningen den här terminen. Får ju bara träna 10 min varannan dag för sjukgymnasten, och inga rotationer, ryggvikningar, dunsar, stötar...så att boxas är väl inte det bästa direkt... men OM jag blir bättre fortare så kommer jag åka och boxas ibland i alla fall, men som det är just nu kommer det inte att fungera... :(

Nej, nu ska jag slänga mig i sängen och bara.... SOVA !!!

kramiz

2 kommentarer:

  1. Men så du håller på, du skulle kunna öppna en catering snart ;) Jag nöjer mig med fikakorgen idag. Vi skall ut :) Ha en fin Lördag. Kram

    SvaraRadera
  2. ja men du.. det är ju så kul med bilbingo så nu har jag planerat att åka nästa helg med, jag ringde mamma igår och sa att jag kommer och kidnappar henne kl 12 på Lördagen. Japp nyfiken får hon vara hela veckan på detta utan att veta vart vi skall :) Hoppas att du hade en fin Lördag och får en fin Söndag. Här är vädret lite mindre soligt idag. Kram

    SvaraRadera