måndag 29 augusti 2011

Och så blev det Måndag igen!

Måndag och jag började med att gå en sväng med valpisarna. De börjar bli duktiga på att gå i koppel nu och de lär sig så himla SNABBT - märks att det är border collie i dem!

Hände lite konstiga saker här i helgen... först i lördags, då jag var själv hemma och skulle se till valparna i hagen så RAMLADE jag, rakt över ena sidan av hagen och den vek sig. Jag minns inte riktigt själva fallet utan bara att jag tappade balansen och sedan att jag tog emot mig..? Skitskumt..? Och igår hade jag varit på brukshundklubben och fixat med klubbtidningen på kvällen. Då jag satt där kom det som "Blixtar" i ögonen med jämna mellanrum, samt att jag ju har huvudvärk nästan hela tiden? Då jag skulle åka hem fick jag lov att stanna en stund på vägen och ta en paus ifrån körandet..? Och då jag kom hem skulle jag ge dottern F något jag handlat, böjer mig ner för att ta upp det ur påsen, och tappar balansen och ramlar omkull ???
Nu är det ju så att jag börjat med en ny medicin ,och några biverkningar är "huvudvärk och yrsel" så jag antar att det beror på dem??? Men: Ska jag ha det så??? Nej, jag får nog ta upp detta med Dr och se om det finns något annat jag kan få..?

Till er som har lösenordet till min Secretblogg så finns det nya inlägg där!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar