onsdag 24 augusti 2011

Monster !!!

Hjälp mig någon !!! Valparna har förvandlats till MONSTER ikväll !?! Bara VÄGRAR att somna, leker med vattenskålen (som nu är tom och fullt med vatten på golvet), bråttas/slåss, skäller, röjjer... ja... ALLT ni bara kan tänka er... *GOSH*

Skenet bedrar !!!

Stella ser ju helt oskyldig och from ut... hrm...

 telefon-Mickes fina lilla grävare, som han bara "byggde om" lite så blev det en släpvagn av den...har jag aldrig sett tidigare :)


 Tacopaj på G
Tacokryddad köttfärs, majs, lök och salsa...

...och ägg, mjöl och ost, sedan in i ugnen ca 40 min - yummie!


6 kommentarer:

  1. Likna Min Mira... bedjande fina ögon men.....

    SvaraRadera
  2. Men ack så söta :) Pajen såg god ut, har faktiskt varit sugen på paj de senaste dagarna så det får bli det nån dag här framöver. Hoppas att du får en fin Torsdag. Kram

    SvaraRadera
  3. Oj då låter lite som min 5 åring det :) Tur dom är så söta dom små liven!

    SvaraRadera
  4. Åh det ska vi ta imorgon :)

    Ja det namnet stämmer så bra på mig så att det finns inte :/
    Kram på dig

    SvaraRadera
  5. det tillhör åldern :D busa ska man då
    hur gamla är de nu, dina söta valpar
    kramar

    SvaraRadera
  6. Hoppas att det är lite lugnare idag me de busiga små liven.. :) Har varit ute större delen av dagen, snart skall jag ut igen. Hade hoppats på bättre väder för då hade nya objektivet fått leka. Kram

    SvaraRadera