onsdag 24 augusti 2011

På gymmet!!!

Nej... jag tränar INTE utan sitter i receptionen idag, mellan 16.45-21.00, men funderar på att ställa mig på ett av löpbanden i 10 min innan jag går hem, så har jag ju klarat av dagens träningspass :)

Är väldigt lugnt här just nu, endast 2 motionärer...så det blev att jag började läsa runt i era bloggar. Tog mig även en tallrik med ca 100 gram protein, som idag fick bli rökt kalkon. Har ni sett dessa "ojämna skivor" som Ica säljer? Det finns rostbiff, rökt kalkon och rökt skinka, till ett "bra pris" och det är absolut inga FEL på dem,  bara det att de kanske är just lite "ojämna", eller är "ändsnuttar" som inte går att sälja som "skivor". Jag äter ofta rostbiffen och kalkonen, och skinkan använder jag på t ex pizza. Hur som helst var kalkonen god även idag :)

Till tjejorna bakade jag en tacopaj innan jag åkte - luktade smarrigt!

Så... nu vet ni vad jag gör ikväll!

Gosekramar

1 kommentar:

  1. Rätt smart med dessa ojämna bitar, det har ju ingen störrebetydelse med smaken att man köper just dem. Så bra att ha i sallader med. Kram

    SvaraRadera