torsdag 8 september 2011

Domningar

Har domningar i läpparna och fingrarna... vad det beror på? Ångest enligt psykologen... och ja, det kan nog stämma. Ångest för vad? Jag känner mig lite stressad av det här med svimningarna, och att jag ska till doktorn. Vet inte hur många som de senaste dagarna sagt till mig: "Jamen, ät en banan så får du i dig kalium" Ja, jo... det skulle jag ju kunna göra, men det funkar ju inget bra med min "diet"... många tänker säkert: "Herre Gud, hon kan väl inte tänka på dieten just nu..?" Men, jo, det GÖR jag och det är väl just här som mitt "Problem" ligger. Mitt värsta scenario är att Dr på tisdag säger åt mig att INTE äta mina shakes... HUR gör jag då??? Försöker att inte tänka så... det får vi ta då vi "kommer dit" helt enkelt.

I dag har det verkligen regnat...

Men valparna och jag hann ut på vår morgon prommis INNAN det började:

Har jag berättat att Norrtälje fått en ny park? Hur som helst heter den Gustaf den 2:e Adolf park och ser ut så här:


Ser kanske inte så märkväridgt ut här, men den är jättefin och passar in i stadsbilden...tyvärr var ju vädret lite tråkigt då jag tog bilden, men kanske kan det bli solskensbilder senare ;)

kram kram

3 kommentarer:

  1. Tycker parken ser fin ut =) Banan, kanske du kan mixa ner den till en drink så kanske det går lättare ? Kram

    SvaraRadera
  2. Vad jobbigt det låter... Tror du verkligen han kommer föreslå det? Äter du bara shakes?

    Vilka sötnosar! Är den ena mer långhårig?

    Fint med en park! Det var jättelänge sen jag var i Norrtälje...

    SvaraRadera
  3. jag får med domningar, lite överallt faktiskt. nu ett år senare vet jag att det är ångestrelaterat, mest av sådan ångest man inte ser o vet om utan inre ångest, alltå psykisk stress. den är värst och farligast om man inte blir medveten om den.

    SvaraRadera