onsdag 21 september 2011

Såsig dag

I morse hade jag bestämt att jag skulle åka och träna med bästaste M, men då det bara blev 4 timmars sömn så var jag näst intill DÖD då väckarklockan ringde ... så jag avbokade vår date. Blir nytt tillfälle på fredag.

Har ont i nacken och huvudet idag och jag tror att det här "sur-vädret" bidrar... Åkte in till N-e för att följa med dottern A och titta på en jacka på H&M som jag såg till henne igår,men tyvärr fanns inte hennes storlek.

Sedan bar det av till bilprovningen med Pärlan... 1 bromsrör som måste bytas och en lampa som måste riktas...jaja, det kändes ju överkomligt! :)

Nu har jag fastnat framför tv´n och datorn och det känns som att jag blir kvar här ett tag till...orkar inte ta mig för något alls idag...vissa dagar bara ÄR det så...

kramiz

2 kommentarer:

  1. Hej vännen, nu är jag hemma efter det ultimata testet! Pust...
    SKa läsa dina inlägg nu, är efter som vcanligt!

    SvaraRadera
  2. Ibland får man sådana dagar och med bara 4 timmars sömn i bakfcikan så är det en aning lite, jag själv känner mig megatrött just nu och jag kan tänka mig att sova 24 timmar, bäst att gå till sängs nu ocm jag skall orka. Ha en fin Torsdag. Kram

    SvaraRadera