måndag 5 september 2011

Mitt fynd!

På vägen hem ifrån Formex-mässan i fredags stannade jag till vid Täby Centrum och "råkade" hamna på Indiska *OOOPS!*
Ja... vad ska man säga? Tänkte först köpa stearinljus till kandelabern, att användas under lördagens middag... men så hittade jag dessa:



De bara skrek : Vi vill följa med dig hem !!! och vid närmare eftertanke är det ju enklare att ha ljuslyktor med värmeljus än en kandelaber på bordet, då man ska skicka runt mat osv.
Och så blev det en "löpare" och lite matchande servetter... och så här blev dukningen:





Och så lite bilder på värdinnan då...



 Det fina Vegi-halsbandet vann jag hos bästaste Fnulan för ett tag sedan -snyggt eller vad tycker ni?

kram kram

7 kommentarer:

  1. Jätte snygga fynd och fin värdinna! :)

    Tack för ditt tips :)

    SvaraRadera
  2. jag har extakt likadana värmelycktor. helt underbara!

    SvaraRadera
  3. Wow jag förstår verkligen att du ville ha dessa. Ursnygga och jag är inte alls sotis på dig inte!

    SvaraRadera
  4. Urtjusigt.. lyktorna passar dig fint du som gillar turkost :) Och nog är de lättare att ha än kandelabrar. Men den snyggaste är nog allt värdinnan tycker jag... Kram

    SvaraRadera
  5. Nu ligger länken till dig och bloggen du tipsade om uppe! Tack för du dela med dig!

    SvaraRadera
  6. FINA!! ALLt lyktor, kvinna, halsband och dukning!!!!

    LOVE

    SvaraRadera