måndag 5 september 2011

*TÄVLING*

Jaha, så är det dags igen! Nu ska här tävlas!!!
Priset är denna:

En värmeplatta till kaffe/te-koppen som kopplas till USB-porten på datorn - perfekt för dig som sitter länge och vill ha varmt kaffe/te !!!

Hur gör ni då?
Jo: först och främst kommenterar ni detta inlägg och skriver en motivering till varför just DU ska vinna denna, och sedan länkar du till detta inlägg i din blogg.
Har du ingen blogg kan du länka hit ifrån din Facebook ;)

Tävlingen avslutas den 15:e september kl 24.00. Vinnaren meddelas här i bloggen den 16:e

SÅ PASSA PÅ ATT TA CHANSEN NU !!!

LYCKA TILL !!!

3 kommentarer:

  1. Ahh.. en sådan där har jag någonstans i mina gömmor ;) Kram

    SvaraRadera
  2. haha jag är lugnt med!
    denna termionen i skolan bor jag vid datorn, har 3 datorkurser ;) kaffet hinner oftast kallna och man får gå o göra nytt = extra dyrt!

    jag har bloggat
    http://crazyminds.blogg.se/tavlingar/2011/september/varmeplatta.html

    SvaraRadera
  3. Jag vill vinna för jag är expert på göra mig en kopp te. Sedan låter jag den alltid stå lite för svalna en stund. Och denna stunden blir alltid för länge eftersom jag glömmer muggen i köket så det är bara och hälla ut. Det blir en dyr historia. Men med denna värmeplatta skulle mitt te komma in i vardagsrummet och sedan hållas i lagom temp samtidigt som jag bloggar eller facebookar!

    länk: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2011/09/08/6194527-tavlar-om-en-varmeplatta/#kommentarer

    SvaraRadera