onsdag 7 september 2011

Trevlig demo

Jaha, nu har jag varit iväg och haft min Tupperwaredemonstration och det var supertrevligt! Nu sitter jag och "tittar ikapp" på mina såpor (tänk vilken tv-slav jag är *hahaha*)

Hade några kex kvar i burken, sedan i lördags...hm... dumt - mycket dumt!!! :( Men man kan ju se det som så att NU har vi inga kex kvar ;) Får väl stå ut med att vågen kanske står helt still i morgon, men jag har mig själv att skylla! Förhoppningsvis har jag inte förstört "allt" för mycket i af :)

Ryggen vill inte alls längre...tror att jag är ute på alldeles för många promenader, då jag ju går "dubbelt" då jag har 2 valpar och 2 vuxna hundar hemma...och alla ska på promenad, men jag kan inte ta dem alla på en och samma gång.

kram kram

3 kommentarer:

  1. Mysigt me valpar! Vad är det för ras? Hur gamla är de? Kul med tupperwareparty, jag hade ett för 6 år sen sist :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Nu är vinnaren utsedd i min tävling! Blev det du kanske?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag åt lökringar i går och nu är dem oxå slut! Jag oxå för den delen. Trött och orkeslös! *ha, ha. Nej inte direkt men lite jäktad är jag. På onsdag skall jag opa handen. karpaltunnelklyvning och det är lite som måste bloi gjort innan dess på jobbet. Hoppas bli en bättre bloggare och läsare under sjukskrivningen.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera