onsdag 28 september 2011

Med risk för att tappa läsare..

...i dag har det verkligen varit en mörk och triiist dag... jag har känt mig sååå låg och inte orkat med att göra något alls..? Känner mig bara "fel"...

Hade en TW-demo nu ikväll och även om det var trevligt så längtade jag bara därifrån... och när jag äntligen kunde åka tog jag en sväng förbi Wattskär, "Vårt" ställe ute i skärgården, som såldes ur släkten för 9 år sedan... stod där så mörkt, övergivet och igenvuxet...sååå trist! Är en egen halvö i skärgården, med eget badberg, båtbrygga mm Men de som köpte det bodde i tyskland och hade planer på att flytta hem till Sverige igen då barnen började skolan (de var väl ett par år yngre än våra barn) och har alltså inte flyttat dit än ??? Sååå himla sorgligt att se vårt "skötebarn" växa igen och stå helt outnyttjat... Jag brukar åka förbi där ibland, ofta om jag mår lite dåligt... som idag... :(

Trist inlägg - jag vet!!!

1 kommentar:

  1. Ibland har man sådana dagar med, det har vi alla och inte tror jag att du missar några läsare för det. Jag är ju här :) En Extra Go Kram

    SvaraRadera