torsdag 29 september 2011

IKEA - ett serviceföretag!

Vi har garderober ifrån IKEA , och i min garderob har nu 2 st skenor till trådbackarna gått av, och hyllorna ramlat ner...mycket irriterande, men det är mitt fel - jag har säkert lagt på lite väl mycket kläder på dem, och ja... till slut går de av.

Men vad göra? Först tänkte jag att "Jaja, jag får väl köpa nya, med korgar och allt" men vad ska jag med nya korgar till? Så jag skickade iväg ett mail istället för att höra om det gick att köpa dem som Reservdelar?

Och: I dag  fick jag detta:

Hej Jenny
 
Tack för ditt mail. Det var tråkigt och höra att skenorna har gått sönder. Vi kan skicka 2 nya vänsterskenor till dig utan kostnad om du återkommer med din adress.
Med vänlig hälsning
IKEA Kundservice
 




DET Är vad jag kallar SERVICE - TACK IKEA!!!

3 kommentarer:

  1. Sånt gillas! :)
    Vet vi hade problem med något, med då skickad de med nytt!

    btw, är det jag som är kass, men har jag missat vem som vann tävlingen du hade om värmeplattan?=)

    SvaraRadera
  2. Så skall det fungera... Underbart av dem :) Kram

    SvaraRadera