fredag 9 september 2011

Full fart!

Ja, idag har det varit full fart. I alla fall känns det som det... I morgon fyller ju dottern A 14 och jag har inte hunnit inhandla en enda present, då jag ju inte kan lämna valparna själva hemma... men, "som tur var" så kände sig dottern F sjuk imorse, så hon blev hemma - Perfekt! (ja, det var ju inte perfekt att hon börjar bli sjuk, förstås, men OM hon nu ska vara hemma så var idag en bra dag!)

Jag åkte in till Norrtälje och inhandlade de presenter jag tänkt till henne. (kan ju inte avslöja något här, ifalls hon får för sig att kolla in morsans blogg)
Sedan är det ju så att vi ska gå på fest i morgon med countrytema, så jag var och inhandlade flanellskjortor (var "Tag 3 betala för 2" på dressman, så nu fick mannen 3 nya skjortor, och jag får låna en i morgon) och sedan köpte jag mig även ett par jeans. Var även till tygaffären och köpte en slags "frans" som jag ska ha på sjalen som tillhör galaklänningen jag syr (som jag ju ska ha på Cambridgegalan nästa löradag)och så lite mer foder.

Sedan bar det av till Coop, och efter det hem och "fixade" lite innan mannen kom hem och det blev tacokväll.

Nu har jag bakat en plåt med äppelmuffins med vaniljsås, och lagt ihop en smörgåstårta tills i morgon.

VÄLKOMMEN NI 2 NYA PRENUMERANTER - HOPPAS NI SKA TRIVAS!!!

kram kram

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det blev en bra födelsedag för dottern, jag har jobbat 2 nätter åt en arbetskamrat. Men nu är jag ledig fram till Fredag. *skönt* Hoppas att du får en fin Söndag. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack från en ny prenumerant ;)

    Smart att inte skriva ut vad det är i paketen på bloggen, lätt att förstöra överraskningen då...

    Hur känns det nu då när en valp flyttat?
    Ja det kan jag tänka mig att det är, men de kräver väl en hel del träning för att inte bli understimulerade?

    Oj vad tufft att leva på shakes så länge, det skulle jag nog aldrig klara. Inte vilja heller för jag älskar mat :) Men blir man van så blir man och resultaten triggar nog också. Jag brukar ta en shake till frukost och mellanmål :)

    Hoppas att du lyckas få rätsida på allt.
    Kram!

    SvaraRadera