onsdag 7 september 2011

I dag...

...är det det som man brukar kalla "ett riktigt hundväder" här... fast de som myntade det uttrycket har då inte träffat min Kajsa...man öppnar dörren, hon kikar ut - och går in och lägger sig på sin kudde.

Men jag och valparna tog en liten prommis i skogen och sedan var det bara att bege sig till N-e och träffa Psykologen. Hade ett bra samtal, och hon är lätt att prata med, men det är väl också så en psykolog ska vara, antar jag...Just nu pratar vi mest om vad vi ska jobba med framöver och försöker kartlägga problemen, och så blir det ju lite snack om det som händer i mitt liv just för dagen också. Vi kommer att träffast en gång i veckan i minst 1 år, tror hon...

Nej, nu ska jag se över och packa mina Tupperwareväskor inför kvällens demo... var ju evigheter sedan, känns det som...
kramiz

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att det är en bra psykolog :) Härligt med demot, hoppas att du får sålt en massa. Kram

    SvaraRadera
  2. Varför går du hos psykolog? Hur har du fått den hjälpen? För egen del känns det som om ingen tar mig på allvar!

    SvaraRadera
  3. Låter så härligt, ute med hundar, psykolog och tupperware =)
    Hoppas att demon går bra!

    SvaraRadera