söndag 4 september 2011

Jag är här!!!

Ja, jag VET att det varit lite tyst här i några dagar... men nu är jag här , eller rättare sagt sitter jag i receptionen på friskis och jobbar, fast det är spinning och alla verkar vara upptagna med det, så jag har en lite lugn stund här... :)

I fredags var jag på FORMEX-mässan igen, och den här gången kom båda mina barndomsvänner med, tvillingarna, Stina och Malin. Supertrevligt!!!
Härligt att ha sina "gamla" vänner runt omkring sig en hel dag så där..!

I går hade vi ju bjudit hem våra vänner, Johnny och sabina på middag. De skulle komma vid 18. Vi började med ett glas Cosmopolitan, som "välkomstdrink" Sedan satte vi oss till bords.

Meny:

Förrätt: Lax o räkbakelse på kavring
Varmrätt: Tjälknul/knöl, potatisgratäng, sparris, balsamicovinägersky, sallad och tunnbrödschips med västerbottenost och timjan
Efterrätt: Hallonpaj med kardemumma under ett marängtäcke och hemgjord vaniljglass.

SMASKENS!
Jag hade erbjudit dem att skjutsa dem hem, så de kunde njuta av vinet, och det blev en väldigt lång men trevlig natt...ja, faktiskt skjutsade jag hem dem vid 05.30, och 06.15 kröp jag ner under mitt täcke och somnade sött...

kl 13 hade vi "personalmöte" här på Friskis, och sedan bar det av hem en stund innan jag återvände hit med bästaste M som ska vara trainee ikväll igen. Fast just nu sitter hon på en spinningcykel och svettas en liten stund :)

kram kram

2 kommentarer:

  1. Låter som ni hade det kanon! :)
    God mat och nu blev jag sugen på vin :)

    SvaraRadera
  2. Tur att du är här.. :) Du den där natten låter hur underbart trevlig som helst, det är så det skall vara att man helt enkelt inte tänker på vad klockan blir och man bara njuter vidare med att ha det trevligt. Kram

    SvaraRadera