måndag 27 februari 2012

1:a bilden på sessan

Ja, idag kom den då... bilden som så många väntat på, bilden på kronprinsessan Estelle... och visst är hon väl bedårande (som alla nyfödda bebisar så klart!)


Då jag var liten trodde jag att om man var Kung eller Drottning så kunde man bestämma över allt och alla. Och därför tycker jag, fortfarande, att det här med "namnbråket" är larvigt!!! Victoria har väl ALL rätt att bestämma själv vad hennes lilla prinsessa ska heta!?! Om det sedan är någon som tar illa upp så... tråkigt för den/dem ! Faktiskt tycker jag det var liet småhäftigt att de faktiskt tog ett helt annat namn än dem det spekulerats i - häftigt och väldigt modernt.

1 kommentar:

  1. Jag gillar också namnet Estelle, det är modernt och gulligt! Söt som socker är hon också, precis som alla bebisar. Jag hoppas att alla kan ge den lilla familjen den space dom så väl behöver nu.
    Må så jättegott!
    Kram Kram Miriam

    SvaraRadera