måndag 6 februari 2012

Snälla mannen...

...bar in ved så jag inte ska behöva frysa den här veckan:



Så nu eldas det för fullt här i stugan! :)

Solen sken och det såg väldigt vackert ut ute, men tyvärr var det väldigt blåsigt då jag väl kom ut och hade drivit igen ordentligt vissa bitar av min hundprommis... men men, att pulsa i snö är ju extra motion !

Mannen har även hjälpt mig med att bära upp min crosstrainer till vardagsrummet, så nu ikväll har jag stått på den (och trampat!) i 10 min. Ska försöka börja så, så får vi se... måste ju göra NÅGONTING annars blir jag galen snart! Hittils känns det ok i ryggen. Den gör ont men jag tror inte den gjort mindre ont för att jag låtit bli de där 10 minutrarna. SKA GÅ!!!
kramiz

1 kommentar:

  1. Ser så härligt ut med ved, ljudet av sprakande eld är ju så mysigt och varmt och gott blir det. Kram

    SvaraRadera