tisdag 7 februari 2012

Har lugnat mig nu!

Vad härligt - nu börjar tävlingsbidragen ramla in ! Blir du en av de som går till Final? Spännande!
Mer om tävlingen här!

Måste väl tala om att jag lugnat mig igen. Det ringde faktiskt en till telefonförsäljare, men han var dels mer korrekt, frågade om jag hade tid och att han ville ge mig ett erbjudande i och med att jag tidigare varit prenumerant på tidningen Top Hälsa. Nu skulle jag få 3 nr för 79 kr + 1 st biobiljett. Jamen det är väl klart att jag slog till !?! Maken och jag vill ju gå på bio och då är det här ett billigt sätt att få tag i biobiljetter -samtidigt som man får 3 nr av en läsvärd tidning :)

Så jag är inte alltid SÅ hemsk, men det kräver också att man behandlar mig med respekt!!!

Sitter just nu och tittar på ett av mina favoritprogram: "Project Runway" - me like!!! Jag blir så himla inspirerad, vill dra fram symaskinen och tygerna och bara SKAPA !!! :)

Börjar tyvärr känna mig lite "Konstig" i halsen...hoppas verkligen inte att det bryter ut något nu, för jag ska ju ha fest på lördag och ALLA har tackat ja och kan komma! (hur ofta händer det liksom???)

Nu väntar jag på att maken ringer uppså vi får prata lite. I morgon ska vi på golv-letar-date... men bara vi gör något tillsammans så är jag nöjd !

kram kram

1 kommentar:

  1. Hoppas att halsen inte blir värre! Ja att både få och ge respekt är en viktig del av vårt liv!
    Och jag är också svag just för tidningar, kul att prova ju. Och sen behöver man ju bara ta dessa tre nummer.
    Må så jättegott!
    Kram Kram Miriam

    SvaraRadera