torsdag 9 februari 2012

Dan före dan...

Jaha, snart finns det ingen återvändo... ;)

I går var jag in till Stockholm och mannen och jag åkte till Hornbach. Där hittade vi ett laminatgolv som är, om inte helt identiskt, så väldigt likt det vi har i köket. Nu ska vi bara ta hem en provbit och kolla, samt kolla om vi kan klicka ihop det golvet med det som redan ligger där. Om det inte skulle gå får vi byta golvet i själva köksdelen, för där är det sedan lister i båda öppningarna och INGEN kommer att se att det är ett annat golv. SÅ SKÖNT !!! (jag har gått och tänkt att OM vi inte hittar något så måste vi byta golv på HELA övervåningen och liksom sett hur sedlarna flugit iväg...) Men nu håller vi tummarna för att det här fungerar!

Får Tupperwareleverans idag som ska packas och sedan levereras ikväll, efter det att jag stängt butiken.
Så jag har att göra!

krameli

1 kommentar:

  1. Hoppas att dte passar och att ni kommer undan lite billigare med att inte behöva byta ut allt för mycket. Hoppas att du får en fin helg. Nu tar jag ledigt och det i soffan ;) Kram

    SvaraRadera