fredag 17 februari 2012

men hallå - är jag en bloggare eller vad ???

Ja det kan man ju verkligen fråga sig då det liksom DOG här inne på bloggen - i TRE DAGAR ??? Ja, jag veeet, men jag har bara inte hunnit/haft ro att sätta mig och skriva.

Har inte heller varit särskilt händelserika dagar, så det har inte funnits så mycket att skriva om - sorry!!!

I onsdags vikarierade jag ju i receptionen på Friskis mellan 12-17, och det är alltid roligt att jobba där. Är lite mer liv och rörelse så där en vardags-eftermiddag än på mina sena söndagspass :)

Och igår la Clas Ohlson ut sina annonser ang personal till nya butiken i Norrtälje, som öppnar i Juni. Jag har inte hört något alls ifrån guldbutiken, och jag tror att C.O skulle passa mig bättre! Så nu håller jag tummarna att jag får komma på intervju och sedan får jobb där. De lär ju söka ganska många då butiken är helt ny :)

Ser just nu på "The voice" och bara softar i soffan.

kram kram

2 kommentarer:

  1. Ibland får man ta en paus. Just nu hinner jag knappt runt till alla bloggar som jag gillar.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Man får pausa från bloggen även om man är bloggare :) Kram

    SvaraRadera