tisdag 7 februari 2012

En liten tävling!

Ja, jag känner att det är dags för en liten tävling igen!

Den här gången gäller det att fota "Det finaste jag har i mitt hem" på ett enda kort. Maila bilden till: jenny.hook@cambridgeradgivare.se tillsammans med en liten förklaring till varför just denna bild ska vara med.

Jag kommer sedan att välja ut ca 10 bilder som får vara med i "Finalen" där mina bloggläsare får rösta på vilket bidrag de tycker ska vinna.

Senast den 12/2 vill jag ha ditt bidrag till min mail - så hurry up!!!

Priset då? Ja, priset kommer bli ett hemligt paket!!!

Så, kom igen: fota och skriv, och skicka det till mig så fort ni är klara!

Lycka till!!!

2 kommentarer:

  1. Ska kolla detta sen...
    Må så jättegott!
    Kram Kram Miriam

    SvaraRadera
  2. Är inte med men har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2012/february/hemligt-paket-122.html

    SvaraRadera