lördag 18 februari 2012

Sorgligt

... följer Whitney Houstons begravning/homecoming ceremony...och då Kevin Costner höll sitt långa hyllningstal höll det inte längre... :'(

Hon var en som "hade allt"... rösten, utseendet, pengarna... ja, hur kunde det gå så fel??? Jag blev liksom inte ens förvånad, då jag fick höra att hon dött (var dottern F som berättade det förra helgen då vi klev upp) ALLA vet ju hur illa det varit med henne och jag tror INGEN är särskilt förvånad... men ändå... så himla TRAGISKT !!!

So, Whitney, with all my love: Rest In Peace !!!

...och det är så här jag väljer att minnas henne:


4 kommentarer:

  1. Jag bölade som en gris när han höll sitt tal- magiskt.

    RIP Whitney!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Inte ett dugg förvånad att hon gick bort, såg inte begravningen eller talet men det vart säkert fint. Sorgligt att gå bort i en sådan tidig ålder. Kram

    SvaraRadera
  3. JA du.. att förstöra sitt liv på det sättet.. galet dumt!!!

    SvaraRadera
  4. Tragiskt!
    Må så jättegott!
    Kram Miriam

    SvaraRadera