tisdag 14 februari 2012

lat!

Ja, jag känner mig så himla lat idag..? Har mest suttit vid datorn och svarat på frågor/inlägg på  Cambridges facebook-sida (där jag ju numera är expert-rådgivare) och inte åstadkommit mycket alls... Men jag gissar att vissa dagar bara är så...

Har provat min R2D2 idag, ni vet den där lilla söta roboten i starwars - jag fick en egen på min födelsedag:

Jag kan även använda den om vi ska på maskerad, genom att sätta den på ryggen och vara "Ghostbusters" *smile*

...eller så kan jag göra som idag, suga upp askan i kaminen utan att spilla och damma en massa över hela golvet :)

1 kommentar:

  1. Snabeldraken kallar vi vår! =)Och utan den klarar jag mej inte många dagar. Det är dags att skaffa en ny och det är ju en djungel.....
    Må så jättegott!
    Kram Kram Miriam

    SvaraRadera