måndag 20 februari 2012

Måste bara få reagera

Ja, nu ska jag kommentera ett program som jag sällan ser, men det jag sett räcker gott och väl för att jag ska dra åt kyskhetsbältet ännu hårdare ;) Och kanske är det så att jag får många emot mig nu, för jag tänker säga något negativt om:

"Familjen Annorlunda"

HUR i h-ete kan man skaffa så många ungar - utan att se till att man har ett körkort??? Värdesätter man inte sig själv så pass mycket att man tycker att det vore en självklarhet att kunna köra sina barn till skolan, det skulle ta typ 15 min, istället för att tillbringa 4-5 timmar /dag (!!!) av ens liv på en buss ??? Var är kvaliteten i det??? Kom inte och säg att det inte "finns pengar" till det, för i så fall ska man väl inte sätta så många barn till världen? Tänk så mycket ANNAT hon skulle kunna göra de där timmarna, både för sig själv och som kvalitetstid med de mindre barnen (som också kuskar runt på dessa bussar)

Alltså, folk gör väl som de vill, men jag skulle ALDRIG göra så mot mig själv. Det finns ju en dag då ungarna flyttar ut och man står där...man måste ta hand om sig själv också, inte bara sina barn!!! Hur än det är så ska man ju ORKA vara far- och mormor så småning om.

Ja, nu har jag fått säga mitt :)
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar