tisdag 7 februari 2012

Värsta veckan på hela året!!!

Jaha, nu är den här... veckan som jag får sådan ÅNGEST, veckan då jag inte vill vara med längre, och som jag HATAR !!!

Sakta kryper den fram och jag inser så smått att jag bara kommer en dag närmre slutet, för varje dag som går... och så här har jag känt sedan jag typ var 20 år ???

Jaja, det ÄR "bara en siffra" och "livet blir bättre efter 40" osv men för mig spelar det ingen roll - jag HATAR det faktum att jag bara blir äldre och äldre och "snart" ska dö!!! :(

Och lika mycket som jag HATAR att bli äldre - så ÄLSKAR jag att fira min födelsedag ! Och eftersom jag i år fyller år på en fredag har vi bjudit in till fest, fast på lördag. (egentligen är det bara ett svepskäl till att ha fest och har inget med min födelsedag att göra, jag fyller ju inte jämnt eller nåt)

Ska bli väldigt trevligt att fixa och dona med en fest!
(mer om detta kommer senare i veckan, om jag bara inte dött innan alltså ;) )

kramiz

1 kommentar:

  1. Så det är dags för att fylla år, själv har jag aldrig haft ångest med att bli äldre. Men visst finge jag bestämma så kunde jag väl sluta fylla år nu. Livet är som bäst nu känner jag. Kram

    SvaraRadera