onsdag 1 februari 2012

Ibland undrar jag...

...hur knasig mamma mina barn har?

I går upptäckte jag att laminatgolvet "rest" sig i köket, och då jag var färdig såg det ut så här:


Som tur är finns golvet kvar på K-rauta (efter snart 5 år) så vi får köpa ett nytt paket och "klicka" dit. Ni tror väl inte att jag kollade upp det innan jag bröt upp golvet? Nope!
Men nu till det knasiga:

Detta var alltså den syn som mötte dottern A då hon kom hem ifrån skolan, och hon tittar på mig och säger:
"Jaha, håller du på och lägger golv..."

Ehhh... en mer "Normal" reaktion vore väl kanske: "Men, vad har hänt???" "Vad har du gjort???"

men... nej, inte mina barn inte... för dem är det liksom inte "ovanligt" att morsan ger sig in i sådana här saker :)

kram

1 kommentar:

  1. Här har det rest sig på ett ställe med, men jag har då inte tagit itu med det. Trodde faktiskt att man är tvungen att bryta upp hela golvet. Det kan väl inte vara lätt att bara få ner nån enstaka planka mitt i golvet ? Kram

    SvaraRadera