söndag 5 februari 2012

Tror ni det blev rätt?

Mannen åkte till Arninge igår för att köpa 2 paket golv...men... då han kom hem var det FEL golv !?! Nu vet vi inte om vi ens kan hitta rätt golv...eller hur det blir. Jag VÄGRAR att lägga ett annat golv där, för allt sitter ju liksom ihop i och med den öppna planlösningen och  jag vill ha "enhetligt" golv överallt för att få ett lugnare intryck... så, på onsdagsdaten blir det till att köra runt och leta golv inne i stan... kul date va´? *haha* men ack så nödvändig.

Vad tyckte ni om första Mellon då? Jag tyckte Loreen var jättebra, snacka om att den låten kommer att spelas på klubbarna runt om i landet. Sean Banan är ju mest bara rolig... hade lika väl kunnat vara ett rent entertainernummer istället för ett bidrag.

Men så är det det här med heavy metal... alltså, jag gillar den musiken, har alltid gjort, men så är jag väl lite "gammalmodig" för jag tycker att detta är lite "fel forum"...jaja, Finland vann med Lordi, men ändå... jag vill ha en trallvänlig låt...

Just Mellon kommer även veckans real life hos Yohanna handla om, så jag ska inte beröra det ämnet mer här, utan det kommer i ett särskilt inlägg senare ;)

I dag har mannen varit så snäll och "lagt om" till de "nya" dubbdäcken. Jag har ju haft friktionsdäck och de är ju godkända på vintern, men nu då det blev kallt så funkar de inte så bra. Eftersom det är först nu som vi fått snö/is så har jag inte tyckt att det funnits något behov av att sätta på dubbdäcken och liksom bara "nöta ner dubben". Men nu så, nu sitter de på!

I dag rök även "julgardinerna" och byttes mot mina vita, skira gardiner. Tänk att så lite gör så mycket !?! Blev så LJUST här inne! Och ändå var det ljust innan ?

1 kommentar:

  1. Ahh, så synd med golvet. Man vill ju liksom ha samma, här har vi extrapaket av vårt golv liggandes i källaren och det kan vara bra att ha. Kram

    SvaraRadera